Preinscripció

Barem resoltes les reclamacions 09/06/2020

El número per determinar l’ordre de les sol·licituds és el 33.386

Barem provisional 29/05/2020

S’han detectat errors en les llistes de baremació provisional.

Feu la consulta a través de l’OVT, on trobareu la informació veraç sobre la baremació de la vostra sol·licitud: https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/pls/apex/f?p=2011025:LOGIN:112494514845252

Cal que tingueu en compte que l’identificador que heu d’introduir és el del progenitor que ha fet la sol·licitud, no pas el de l’alumne/a.

Si la sol·licitud no s’ha puntuat correctament o hi ha alguna errada en les dades es pot presentar una reclamació a la bústia electrònica oficial del centre per correu electrònic (en el nostre cas preinscripcio@escolabogatell.cat). El centre respondrà al correu com a justificant de recepció de la reclamació. Un cop resoltes les reclamacions, les llistes es tornen a publicar amb la puntuació de cadascuna i el número aleatori assignat a cada sol·licitud (serveix per a l’ordenació en cas d’empat).

Preinscripció telemàtica 13-22 de maig

Cal utilitzar la sol·licitud amb suport informàtic. S’hi pot accedir mitjançant un ordinador, una tauleta tàctil o un telèfon mòbil. Una vegada enviades les dades s’obté el resguard de la sol·licitud. Aquest resguard s’ha d’enviar per correu electrònic a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció (en el nostre cas preinscripcio@escolabogatell.cat). Juntament amb el resguard de la sol·licitud de preinscripció cal presentar la documentació escanejada o fotografiada (aquí teniu un tutorial). Si teniu qualsevol problema amb aquesta sol.licitud, el Consorci d’educació de Barcelona posa a la vostra disposició Unitats d’escolarització per donar suport a la preinscripció, que en el cas de Sant Martí està situada a l’Institut Rambla Prim C/ Cristòbal de Moura 223. Per poder rebre aquesta asssitència heu de trucar al telèfon 935511000 ( teniu possibilitat de teletraducció)

Preinscripció presencial 19-22 de maig (amb cita prèvia)

De manera excepcional, per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació telemàtica, poden fer-la presencialment a l’escola. Per això ÉS OBLIGATORI DEMANAR CITA PRÈVIA al tlf 932250494 ( del 13 al 21 de maig de 9:00h a 13:30h) o aquí

En aquest cas recordeu que:

• al centre ha de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions
    (preferiblement, una sola persona)
  • S’ha de portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. En el cas que la sol·licitud ( CAT // CAST ) s’ompli en paper al centre, s’ha de portar el bolígraf.
  • S’han portar mascareta i guants.
  • No han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat , o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

+ INFORMACIÓ

• Oferta inicial de places escolars: 8 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds en suport informàtic: del 13 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds presencialment amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de documentació: fins al 25 de maig de 2020

Avís: Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

• Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 29 de maig de 2020
  • Presentació de reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny de 2020
  • Sorteig del número de desempat: 9 de juny de 2020, a les 11 h