Ajuts menjador

Benvolgudes famílies,

El Consorci d’Educació ha publicat la convocatòria d’ajuts de menjador per a l’alumnat de P3 a 4t. d’ESO per al curs 2020-21.

El termini per a demanar un ajut menjador és del 23 de juny al 9 de juliol i del 7 al 20 de setembre. Un cop passat aquest termini, com en anys anteriors, hi haurà un període obert ( per a nouvinguts i situacions sobrevingudes)

Enguany les sol·licituds es faran de forma telemàtica, a través d’un enllaç que es publicarà al web del Consorci d’Educació de Barcelona. Això vol dir que no hi haurà sol·licitud en paper però s’habilitaran els següents espais de suport per a aquelles famílies que no disposin de recursos per a fer-ho.

o   Oficina d’atenció del Consorci d’Educació de Barcelona, Plaça Urquinaona,6 atenció amb cita prèvia

o   OME Sant Andreu, c/ Sant Adrià, 20 recinte Fabra i Coats atenció amb cita prèvia

o   OME Ciutat Vella, Placeta del Pi, 2 atenció amb cita prèvia

o   Institut Rambla Prim, c/ Cristóbal de Moura 223 atenció amb cita prèvia

o   Telèfons d’assistència per a l’emplenament de la sol·licitud 667366863 i 638684531 ( també es pot demanar cita prèvia per fer l’atenció telefònica)

Un cop les famílies tingueu  la sol·licitud impresa i signada,  l’haureu de portar al’escola ( de 9 a 13 hores), juntament amb la documentació ( en aquells casos que sigui necessària). Cal adjuntar documentació en aquests casos:

o   resolució d’acolliment,

o   valoració social dels serveis socials de fora de Barcelona,

o   bases de cotització de l’any 2019 de les treballadores de la llar

o   documentació justificativa d’altres ingressos que no estiguin recollits a la sol·licitud i que no es puguin comprovar d’ofici.

Aquest any, no hi ha Fons d’Emergència Social,  ni renovacions per tant, tothom qui vulgui participar d’aquesta convocatòria haurà de tramitar la sol·licitud d’ajuts de menjador.

%d bloggers like this: